Novinky e-mailom

Citizen Police Engelsrufer
Telstar Renata Bering
Swiss Military Hanowa

Prihlásenie obchodníka

Servis

Robíme záručný aj pozáručný servis značiek CITIZEN, TELSTAR, POLICE, SWISS MILITARY HANOWA, BERING a BULOVA. Pozáručný servis iných značiek treba konzultovať telefonicky pred odoslaním. Kontaktné údaje a otváracej dobe nájdete tu.

Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne alebo poslať poštou ako cennú zásielku na adresu :  GOLDTIME BL s.r.o., - servis hodín, Rezedova 5, 82101 Bratislava. K tovaru musia byť priložené tieto náležitosti (bez nich nemôže byť oprava urobená):

  • presný popis závady, prípadne požiadaviek na opravu a stav výrobku (úroveň opotrebenia)
  • kontaktné údaje (telefón alebo email pre odsúhlasenie zmeny opráv a ceny)
  • záručný list, ktorý môže v prípade tovaru zakúpeného v SR alebo ČR nahradiť dokladom o nákupu (iba v prípade, že sa jedná o záručnú opravu v rámci zákonnej dvojročnej záručnej doby)

Opravy starších modelov
Náhradné diely na modely hodinek, u ktorých bola výroba už ukončená, sú k dispozícii ešte cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisné stredisko Vás v prípade záujmu môže informovať o situácii u konkrétneho modelu.

Technická podpora
V prípade potreby konzultácie technického problému sa na nás obráťte telefonicky, emailom alebo osobne. Radi Vám poskytneme potrebné informácie.

Zoznámte sa podmienkami záruky
Dĺžka a podmienky záruky sú uvedené v záručných listoch priložených k výrobkom. U výrobkov, ktoré boli zakúpené v zahraničí platí záručná doba podľa podmienok uvedených v Medzinárodnom záručnom liste, ktorý musí byť riadne vyplnený a predložený spolu s výrobkom.
Na hodinky značky CITIZEN zakúpené na Slovensku a v ČR u autorizovaných predajcov poskytujeme záruku 5 rokov. Na hodinky značky TELSTAR zakúpené na Slovensku a v ČR u autorizovaných predajcov poskytujeme záruku 3 roky, na ostatné výrobky dodávané spoločnosťou GOLDTIME BL spol. s.r.o. na trh v SR sa poskytuje záruka 2 roky od dátumu predaja konečnému spotrebiteľovi. 
Záručné a pozáručné opravy výrobkov uvedených značiek od neautorizovaných dovozcov do SR budú odmietnuté s odkazom na neexistujúci zmluvný vzťah medzi GOLDTIME BL spol. s.r.o. a týmito dovozcami.

 

KONTAKTY:

Servis externe zabezpečuje:

Ota Válek

Prevádzka: Servis hodín, Rezedová 5, 821 01 Bratislava

Email: obchod@goldtime.sk, ovalek@chello.sk
Tel.: +421 2 43425168 kl.102 p.Válek

Mobil: +421/903 586 607 p. Válek

Kyjevská 4, 831 02 Bratislava ( len korešpondenčná adresa )

Adresa pre odosielanie zásielok:

GOLDTIME BL, spol. s.r.o.

p. Válek

Rezedová 5

821 01 Bratislava